˙·٠•♥•٠·˙تنهایی ارمیتا˙·٠•♥•٠·˙
¸.•*✿*•.¸♥ ÞʊяЄ しѲ√乇 ♥¸.•*✿*•.¸

خاطراتت صف کشیده اند !

یکی پس از دیگری …

حتی بعضی هاشان آنقدر عجولند که صف را بهم زده اند !

و من …فرار می کنم

از فکر کردن به تو

مثل رد کردن آهنگی که …

خیلی دوستش دارم خیلی !



نظرات شما عزیزان:

♥علــــــــــــــــــــــی♥
ساعت15:32---8 مرداد 1392
چـه کسـی گُفـته که مـــــــن تنــــهایم؟!...
مـــــــــن،
سُکـوت،
خـــــــاطِرات،
بغـــــــض،
و اشــک،همـــیشــــــه با همیـــــــم...!!
بگـذار تنـهایــی از حســــودی بمیرد!..


arash
ساعت22:08---8 تير 1392
link nakardya armi

Amir
ساعت14:27---8 تير 1392
آن چنان صبورانه عاشقت شدم



و زیر درگاه خانه‌ات،



به انتظار گردش چشمانت نشسته‌ام



که نسیم هم حسودی می‌کند!



پیدا که می‌شوی



سرانگشتانم مست می‌شوند



سبز می‌شوند



من امشب



پروانه‌ هایی را که



از دریچه ‌های بارانی چشمانت پرواز کردند،



گردهم آوردم تا ببینند



که من دیوانه تو هستم ... پاسخ:عاشقتمممممممممم امیرررررررر


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





دو شنبه 16 ارديبهشت 1392 | 21:16 | ♥ ارمیتا ♥ |