...

˙·٠•♥•٠·˙تنهایی ارمیتا˙·٠•♥•٠·˙
¸.•*✿*•.¸♥ ÞʊяЄ しѲ√乇 ♥¸.•*✿*•.¸

 دیشب بعد از 1 ماه اس داد : ؟

 

منم براش فرستادم : ؟

بعد نوشت : سلام چطوری؟؟؟

گفتم: سلام . ممنون...تو خوبی؟

نوشت: خیلی حالم خرابه...تو خوبی نفسم؟

نوشتم: منم حالم خوب نیست...چرا حالت بده؟

گفت: از زندگی سیر شدم

گفتم: چرا؟

گفت: زندگیم یک نواخت شده

گفتم: زندگی منم همینطور

نوشت: کجایی؟

نوشتم: اصفهان...خونه خاله فریبــا ... نشستم و زل زدم به جایی که هم دیگه رو بوسیدیم

نوشت: خوش به حالت

نوشتم: خوش به حال چیم؟خوش به حال اشکام؟

نوشت: نه پس خوش به حال دستای خونی من

نوشتم: فرزادم....چته؟؟؟ چی شده؟مگه منو دوس نداری؟

نوشت: این تنها دلیل زنده بودنمه

نوشتم: بیا...منم دستام خونیه...ببین؟ هم رنگ هم شدیم

نوشت: پــآشو برو دستاتو بشور...

بعدش فرستادم: پس تو هم باید بشوری

گفت: باشه

بعد فرستادم: میای اینجا؟

گفت: نمیدونم

بعدش بای کرد و ...

من خیلی تنهام

اشکام همینجوری داره میریزه



نظرات شما عزیزان:

ramintajdar
ساعت16:47---12 ارديبهشت 1392
خیلی احساسی.بزابی مقدمه بکم کاردست ادم بده هستش وبت.عالی مثل خودت
پاسخ: مرسییییی رامین جوووووووووون


nami
ساعت12:51---12 ارديبهشت 1392
armita jan in posteto khondam harfe dele khodete

???

mitonam komaket konam???

man esfahaniam

mitoni baham dard, del koni
پاسخ:حرف دل خودم که نیس یعنی بعضیاش هست دردودل نه عزیزم مرسی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 11 ارديبهشت 1392 | 16:8 | ♥ ارمیتا ♥ |